dilluns, 6 de març del 2023

Més microrelats

 Llibertat


Aquell dia, com qualsevol altre vaig arribar a casa després de portar els nostres fills a l'escola, no volia arribar a casa perquè sabia que passaria el mateix de sempre.

No m'equivocava, en arribar el vaig veure allí, tombat al sofà veient la televisió, de sobte va començar a cridar-me i pegar-me, sempre feia el mateix sense raó alguna. Vaig intentar defensar-me com vaig poder, però ell tenia més força.

De cop i volta vaig caure sense consciència a terra, no sé quant de temps va passar però en aixecar-me i comprovar que ell ja no hi era hem vaig posar a mirar per la finestra, ja era de nits, vaig estar allà parada, admirant a les parelles felices que es veien des d'allà, gaudint de la seva vida junts. 

Aquell moment va ser quan vaig decidir denunciar al meu home i finalment aconseguir la llibertat.


- Bebi



Poniendo todo en juego

Bella y su concursante pusieron su dinero para jugar, los dos con la esperanza de ganar. Para ganar, necesitaban sacar un 11 o 12. Su concursante salió primero, echó los dados y sacó un 4. Bella fue la siguiente, echó los dados. Los dados continuaban girando y girando, cada vez más y más lento. Era insoportable. Su concursante miró ansiosamente los dados. Continuaron rodando hasta que finalmente se detuvieron, sacó un 12. Se levantó llorando de alegría, había ganado diez mil euros.



Tiger 030407

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada