dimecres, 8 de març del 2017

Allau de microrelats IV

COSES DOLENTES

•De la caixa de Pandora va sortir Donald Trump.


mch.


ELS AMORS QUÈ ÉS QUEDEN EN EL CAP.

M'aixec  envoltada de tu. M' abric amb el teu aroma. Però m'ofec, no respir.
RYM


NO SOC UN FORMATGE.

Demà que prendre una decisió,vull que sàpigues que faré el que em sembli així que no em ratllis més.
GNZLZ.


EL DESPISTAT

+ Sempre quedem els dies no festius per anar a la bolera, ja que quan és festiu no obrin les portes. Sempre em diuen: "Joan, sempre arribes tard a la bolera!", però avui és el primer dia que he arribat aviat i aquí em veus esperant que obrin les portes!

- Carai en Joan, m'acaba de trucar tot preocupat dient-me que no hi havia ningú a la bolera i mira que avui és diumenge.
Riu.

El Psicòpata
Maria anava passejant per la vorera de la calçada quan va escoltar un soroll. En Mario passa per allí ...De sobte va veure tota la seva vida en un segon.

Dori la exploradori.


La crua realitat

Deia que sabia pintar el futur, futur fosc com la nit, fosc com el negre. Fins que un dia un home es va adonar que el quadre del futur era massa negre per haver costat 1500€.

rgr51002


LA MEVA MÉS GRAN EMOCIÓ

La meva més gran emoció és l'adrenalina que comença a fluir per les venes en el moment en què s'obre el teló; la vida d'un personatge que ara és la teva. La màgia de desfer en poques hores totes les teves pors, les teves incerteses. És l'emoció més gran, més profunda: és la màgia del teatre.
A.Rose


PUNT I COMA
Está bé donar-te un temps per a tu, posar un punt i coma a la teva vida pero, mai posis un punt i final.
ARY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada