dilluns, 3 de febrer del 2020

PRIMER MICRORRELAT

 El III Concurs de Microrrelats de l'IES Sa Blanca Dona ja està en marxa. Gràcies, Malibúconpiña, que l'has obert.

Menuda nit!

Estic molt emocionada perquè avui comença el viatge a la neu!! Estic de camí a l’aeroport un poc adormida, ja que són les 7 del matí, ja he arribat, només estan els professors i la meva amiga d’habitació que tant estim. Ens queden 15 minuts i ja estarem a Barcelona, des d'aquí un autobús ens portarà a l’hotel Panorama d’Andorra, acabo de descobrir que la Roosie (la meva companya de nit) i jo tenim moltes coses en comú, a les dues ens agrada cuinar, el handball i el nostre grup preferit és Morat. Ja hem arribat a l’hotel, repartim les habitacions i desfem les maletes, a les 21.00 baixem al menjador, que bé és bufet! Acabem de fer una gimcana nocturna abans d’anar a dormir. L'endemà no em podia despertar, estava esgotada, no havia pogut dormir, la Roosie roncava súper fort i a més era somnàmbula, va estar tota la nit parlant, era impossible despertar-la. Al final del viatge, ja a l’avió de tornada li vaig confesar que no podia viure amb ella però tampoc sense ella.
Malibúconpiña

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada