dimecres, 8 de març de 2017

Allau de microrelats V

Ups


-Te quiero, e irme de tu lado sería parecido a morir. Porque sin el azul de tus ojos, tus labios rosados y tu cabello suave como la seda, no sé vivir. Y te necesito a cada instante mi am… Ups, son las cuatro, empieza el partido. Adiós.
                     
                                                                                                   Rey
Noche en el día

Un día despejado, pero nada normal. El sol estaba en su posición más alta y la luna acercándose por el horizonte. Un eclipse, todos estábamos en la gran plaza esperando ilusionados con las gafas especiales. Y cuando la luna llegó a al sol se hizo la oscuridad total. Esperamos a que la luna se retirara pero nada se movía. La luna y la tierra se habían parado... Adiós sol.
                                                                                                    Rey

Infinito

No sabía dónde estaba, no había nada. Todo era blanco e infinito. No había ni tiempo, ni ruidos, ni necesidades, ni sentimientos... Nada, solo yo.
Después de caminar como tres horas vi una niebla negra acercándose rápidamente. Estocen todo volvió. El ruido, gritos en susurros, el tiempo, segundos, sentimiento, miedo, necesidad, dejar que la niebla me trague... Empecé a huir como una loca, pero era más rápida que yo. La niebla estaba a mi alrededor y sentí como si desgarraron el corazón. Me paré en seco con el deseo de morir y acabar con todo esto... Pero yo ahora también era infinita. Empecé a chillar y tirarme de los pelos. Todo se volvió negro, y todo desapareció otra vez... Con una niebla con grandes colores, un bosque, dejé que me inundará, para volver.
                                                                                                  Rey
QUI?

Li donà la pistola i, seguidament, ell va morir.
Wismi
SOMNIS GEGANTS


No som gaire petita, amb 7 anys i una vocació a dintre del cap entr a quiròfan disposada a tot. Acaba d’arribar un jove amb parada respiratòria, si el cor no bateja en cinc segons s’acabara tot, 4,3,2,1...
- Maria, desperta't, si no no arribarem a l’escola, - va dir la mare.

mtriera_

AMOR AMOR


Es van conèixer, van passar molts dies d'estiu junts, a ell li agradava a ella també.

Chims

LA ESQUIADA

La Clàudia i el Pol eren uns apassionats de l'esquí i decidiren anar un cap de setmana a Andorra a esquiar. En arribar a l'hotel se n'anaren a dormir d'hora per aprofitar el dissabte. Pujaren molt aviat cap Soldeu i començaren a esquiar. Quan ja feia moltes hores que esquiaven i ja dominaven els esquis, decidiren baixar una pista negra per acomiadar el dia. De sobte el Pol va caure i se li va soltar un esquí, que va desaparèixer muntanya avall. La Clàudia es va parar a ajudar-lo i quan se n'adonaren ja no veien l'esquí. Es posaren molt nerviosos fins que va arribar un senyor que els ajudà. Després d'algunes hores buscant el trobaren amagat sota la neu i baixaren tots tres el que quedava de pista. Un cop a baix es van prometre que trigarien molt temps en tornar a esquiar.

Rut Ailàtan


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada