dimecres, 30 de novembre del 2016

Què i com m'agrada llegir?

Na Mònica Tur Costa, de 2n B d'ESO, ens explica què i com li agrada llegir. Gràcies, Mònica, ens agrada molt el teu escrit.


QUÈ I COM M’AGRADA LLEGIR


A jo, m’agrada molt llegir, perquè pens que és bo per passar el temps. Sobretot si és un llibre que de veritat t’agrada i et fiques en la història.

Els llibres que més m’agraden són els d’aventures, perquè són molt interesants i sempre et quedes amb la intriga de saber que passarà. També, m’agraden molt les novel·les romàntiques, perquè tot és molt polit. A més, m’agraden els llibres de comèdia, encara que no tant, i no m’agraden gens els contes de por.

Bastant sovint, llegeix quan no tinc res a fer i a la nit abans de dormir-me, perquè llegir es una bona forma de relaxar-se.

Normalment, llegeix a la meva habitació, perquè és una banda on em puc relaxar i llegir sense cap molèstia, encara que, segons l’estació i el temps que fa, m’agrada llegir a altres llocs. Per exemple:

  • Primavera: Si no fa ni molt de fred ni molta calor, m’agrada llegir a la terrassa, amb la fresqueta.
  • Estiu: M’agrada llegir sobre l’arena de la platja o sobre la gespa del jardí, i si fa molta calor, a la piscina petita.
  • Tardor: M’agrada llegir a la terrassa o si està plovent, a la meva habitació sentint el renou de la pluja, que m’encanta!
  • Hivern: M’agrada llegir al sofà o a la meva habitació tapada amb una manta, i si fa molt de fred, m’agrada llegir a la meva habitació amb el radiador o a casa dels meus avis prop de la xemeneia.

Jo pens que llegir va molt bé perquè pots aprendre paraules noves millorant així el vocabulari propi i perquè veus les paraules escrites correctament i aprens a escriure bé.

Sintetitzant: a jo, m’encanta llegir, moltíssim, sigui al lloc que sigui. Normalment, em llegeix un llibre sencer en 5 dies o una setmana. Ja m’he llegit tots els de casa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada