dimecres, 4 de novembre de 2015

Els alumnes recomanen

La diada del terror ha tingut els seus fruits i alguns alumnes s'han animat a enviar-nos les seves recomanacions sobre llibres "terrorífics". Això és el què ens diuen:

Irene Rodríguez sobre El gato negro

Es un libro que escribió Edgar Allar Poe sobre su triste y conmovedora vida antes de morir. Lo recomiendo, es muy interesante y es rápido de leer.

Pilar Camacho sobre Existence:


Bon dia, avui que és el dia on les "ànimes es manifesten a l'institut" us compartiré una ressenya sobre un llibre que me estic llegint.
Es tracta d'una trilogia que es diu "Existence" la qual m'agrada moltíssim, és l'únic llibre que m'estic llegint sense problemes, ja que quan he de llegir qualsevol obra em costa moltíssim concentrar-me i entendre allò que està passant.
Us deixo un petit resum d'internet per sebre més o menys de que va... ja em contareu que us ha paregut...
¿Qué sucede cuando eres acosada por la Muerte? Te enamoras de él, claro. Pagan Moore, de diecisiete años, ha estado viendo almas toda su vida. Desde que notó que los extraños que a menudo veía caminando a través de las paredes no eran visibles para los demás, comenzó a ignorarlos. Si fingía no verlos, entonces la dejarían sola. Hasta que salió de su auto el primer día de escuela y vio un chico increíblemente sexy descansando en una mesa de picnic, observándola con una mirada burlona en su rostro. El problema es que sabe que él está muerto. No desaparece cuando ella lo ignora, pero hace algo que ninguno de los otros ha hecho nunca. Él habla. Pagan esta fascinada por esa alma. Lo que no sabe es que su tiempo de morir se acerca y esa malvada y hermosa alma de la cual está enamorada no es una simple alma. Él es la Muerte y está a punto de romper todas las reglas.
Tingueu un bon dia de les ànimes...


Gràcies per les vostres aportacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada